Saturday, 19 August 2017

Arbetsgivare Käll On Optioner


Hållbarhet på aktiekompensation. Hur man hanterar uteslutande när du utövar ett alternativ eller erhåller aktier som ersättning. Innehåll krävs för vissa former av ersättning till aktieägare När kompensationen har formen av aktier krävs särskilda arrangemang för att tillgodose källan Krav. Endast anställda. De flesta typer av ersättning kan komma att erhållas av icke-anställda som styrelseledamöter eller konsulter samt anställda. Behåll krävs endast för anställda och i vissa fall tidigare anställda. Observera att om du inte är anställd ska du I allmänhet måste betala egenbeskattningsskatt på vilket belopp som behandlas som ersättning för tjänster. När innehav krävs. Generellt krävs att innehav krävs i situationer där en anställd är skyldig att anmäla ersättningsinkomst. Med innehav krävs när du får bidrag Av beståndet eller göra avsnittet 83b val för ovestat lager. Innehåll är nödvändigt när du tidigare unvested Stockvests förutsatt att du inte gjorde avsnittet 83b val. Vedhållande krävs när du utövar en icke-kvalificerad aktieoption. Det finns ett undantag från denna allmänna regel Om du gör en diskvalificerad disposition av aktier som förvärvats genom att utöva ett incitamentsprogram, eller har du Att rapportera kompensationsinkomst från disposition av aktier som du förvärvat enligt en personaluppköpsplan, kräver IRS inte avståelse. Hur man uppfyller kravet. Det speciella problemet med att hålla tillbaka på ersättning som betalas i lager är att du inte får några pengar. Naturligtvis IRS insisterar på att förvaringen tillhandahålls kontant. Hur kan du ge kontanter med inbetalning när du inte har några pengar. Vissa företag hjälper till med detta problem genom att ge någon form av kontantkompensation som överensstämmer med aktieutjämningen. Det kan vara formen av en Aktie appreciering rätt eller kontant bonus plan Observera, men om företaget täcker ditt innehav, är det belopp de betalar för det syftet tillägg All inkomst till dig. Exempel Du får aktie värderad till 20 000 och källförpliktelsen är 6 600 Om företaget täcker detta belopp för dig, då har du ytterligare 6 600 av ersättningsinkomster och företaget måste hålla fast vid det Bolaget skulle behöva ge om 10 000 för att täcka alla baser vid denna skattesats Bland skattemottagare kallas detta för att betala upp betalningen. De flesta företag förväntar dig att täcka uteslutningen. Det betyder att du måste komma kontant och betala den till företaget, vilket i Sväng betalar det till IRS Du kan behöva ta ut det beloppet från besparingar eller kanske låna för att täcka betalningen. Det kan vara möjligt att använda det lager du får som säkerhet för lånet. Ett tillvägagångssätt är att sälja några eller alla Beståndet som tillhandahölls som ersättning och utnyttjar försäljningen för att uppfylla förvaringsbehovet. Företaget som tillhandahåller ersättningen kan komma överens om att köpa tillbaka några av aktien eller arrangera att den säljs av en mäklare, till exempel I dessa fall måste du överväga skatteeffekterna av försäljningen samt kvitto av fastigheten. Resultatet av avhämtning. Oavsett hur du uppfyller kravet kommer inkomstskatteminskningen att vara en kredit på din inkomstskatt, vilket minskar din Skatt som betalas eller ökar din återbetalning Du kan inte inkludera det belopp som ligger till grund för det lager du fick, även om det var ett belopp som du var tvungen att betala till företaget när du mottog det. Du bör också vara medveten om att källan inte nödvändigtvis täcker Ditt fulla ansvar på det lager du erhållit Återbäring görs enligt regler som är utformade för att komma rimligen nära den faktiska skatten i de flesta fall, men din faktiska skatt på denna inkomst kan vara högre. Manuell återbetalning för en mobil arbetskraft särskild behandling av uppskjuten Ersättning och aktieoptioner. USA 17 januari 2012.Tax chefer och löneadministratörer i företag med anställda som reser till många stater i affärer står inför en formidabel börda vid inlärning och efterlevnad Ying med svåra förvaringskrav i olika stater Statliga inkomstskattbestämmelser innebär vanligen att innehavsskyldighet och rapporteringsskyldighet ska gälla för arbetsgivare vars anställda reser till staten i affärer, även om de anställdas besök i staten är sällsynta. Även om vissa stater tillhandahåller en de minimis-tröskel innan de behöver beskattas Till exempel 14 dagar eller färre i New York och 60 dagar eller färre på Hawaii, 1 sådana trösklar undantar vanligtvis inte anställda från personlig inkomstskatt. Dessutom har nuvarande säkra hamnar en tendens att inte tillämpas på situationer som innebär uppskjuten ersättning eller aktieoptioner eftersom Eftersom den här inkomsten vanligtvis hänför sig till fleråriga ersättningsarrangemang. 2. Det är särskilt svårt att fastställa beloppet av innehav av uppskjuten ersättning och optionsoptioner när det gäller utlänningar som är svåra att bestämma när intäkterna uppkommer i förhållande till den period som utlänningspersonalen utför tjänster I delstaten S tillvägagångssätt för att fördela uppskjuten inkomst och aktieoptionsinkomst varierar och leder till motstridiga resultat Dessutom är i de flesta fall när privatpersoner får pension och andra former av uppskjuten ersättning, är de inte längre anställda i företaget. Kongressen överväger för närvarande Mobile Workforce State Income Tax Simplification Act of 2011, enligt vilken en anställdas löner inte skulle vara föremål för personlig inkomstskatt eller betalningsskyldighet och rapporteringskrav i något annat tillstånd än medarbetarens bostadsort och i ett land där arbetstagaren är närvarande och utför Sysselsättning i mer än 30 dagar under ett kalenderår 3 Tyvärr förslår förslaget inte tillfredsställande källskatt och personliga inkomstskattskomplexiteter som uppkommer vid uppskjuten ersättning och aktieoptionsintäkter. Till dess att federal lagstiftning antas eller modellstatliga regler antas måste arbetsgivarna förstå varierande Uppge krav på uppskjuten ersättning och aktieoptionsinkomst I många stater utöver att vara ansvarig för skatten, kan en arbetsgivare eventuellt straffas för misslyckande med korrekt hävning4 och anställda, ägare och tjänstemän kan hållas personligen ansvariga för obetald källskatt, ränta och påföljder 5. Arbetsgivare kan dock Minska deras källskattsexponering med noggrann övervakning av statliga inkomsttilldelningsmetoder, hantering av arbetstagarrörelse, genomförande av system för rekordhantering och kommunikation med anställda Denna artikel ger dig en uppdatering om de senaste fördelningsstrategierna som används för att bestämma beloppet av skattelättnader och Diskuterar frågeställningar och praxis företagsskatteförvaltare och löneadministratörer bör överväga när man hanterar denna typ av förvaring för sin mobila arbetsstyrka. Den utbetalade ersättningen är generellt inkomst som betalas vid ett senare tillfälle än när det tjänats. Vanliga exempel på uppskjuten kompensation är pension och pension Inkomst - och optionsoptionsinkomst Där a Är två primära problem som uppstår på statsskattenivå med avseende på uppskjuten ersättning. Först är om ett tillstånd är förbjudet att beskatta sådan inkomst enligt federal lag. Och för det andra om en stat inte är förbjuden att beskatta inkomsten, vad är rätt tidpunkt För avhämtning och rätt inkomstbelopp som är föremål för undanhållande. Federlig förskoning av beskattning av viss pensionsinkomst. Under 1996 antog kongressen en federal stadga PL 104-95 som förbjuder stater att införa inkomstskatt på pensionärers inkomster 6 , Under PL 104-95, staten där intäkten är förtjänad, källstaten kan inte beskatta eller kräva avstående för någon som är utomstående av källstaten på pensionsinkomst. Pensionsinkomst är i stort sett definierat för att omfatta betalningar från flera kategorier av federalt kvalificerade Planer som uppfyller kraven i särskilda bestämmelser i Internal Revenue Code IRC, inklusive 401 k och pensionsplaner, livränta, IRA och uppskjuten sam Svaghet av statliga och lokala myndigheter och skatteorganisationer 7 Dessutom omfattar skyddad pensionsinkomst förmåner från icke-kvalificerade uppskjutna ersättningsplaner som beskrivs i IRC avsnitt 3121 v 2 C, enligt definitionen i FICA socialförsäkringsskatt som åläggs med avseende på anställning, förutsatt att Betalningarna ingår i en serie av väsentligen lika periodiska betalningar som görs minst årligen för antingen mottagarens livs - eller livslängd eller en period på minst tio år 8 Under 2006, 10 år efter PL 104-95 s uppgörelse ändrade kongressen Lagen om att täcka betalningar som mottagits från pensionärer utan pensionärer, eftersom flera stater tog ställning till att lagen som ursprungligen antog inte förbjuder en stat att ålägga sin inkomstskatt på betalningar som pensionärer erhållit enligt uppskjutna ersättningsplaner 9.The New York State Department Av beskattnings - och finansdepartementet undersökte nyligen huruvida en arbetsgivare hade skyldighet att hålla sig till utdelningar från En icke-kvalificerad uppskjuten ersättningsplan till två bolagets tidigare anställda 10 Eftersom de anställda valt att ta årliga utdelningar från planen som en del av en serie av väsentligen lika stora avbetalningar under en tioårsperiod och planen kvalificerades som en plan som beskrivs i IRC avsnitt 3121 v 2 C, avdelningen slutsatsen att utdelningarna inte var föremål för New York State inkomstskatt och New York State inkomstskatt kvarhållande Istället skulle arbetsgivaren hålla sig kvar i de två anställda staterna bostad. I ett brev utfärdat i Massachusetts , Uppger kommissionsledamoten av Inkomstdepartementet arbetsgivare att han kräver att de erhåller ett Massachusetts Exemption Certificate för pensionering, livränta och andra periodiska betalningsformulär M-4P vid bestämning av om Massachusetts-källan är obligatorisk för pensionsavbetalningar. 11 Avgörandet ger vidare att en Arbetsgivaren kan förlita sig på informationen i formulär M-4P angående bostadsort, unl Ess arbetsgivaren har kunskap om att sådan information är felaktig 12. Arbetsgivare bör överväga att få en dom från relevanta stater om frågan om federal förhandsavgörelse Även om PL 104-95 täcker inkomster från de flesta pensions - och pensionsplaner som definieras i IRC många typer av uppskjuten kompensationsinkomst Är inte täckta och är potentiellt skattepliktiga av stater där intäkterna erhölls. När statlig beskattning och återhållande inte är förbjuden enligt federal lag bör arbetsgivare överväga om det finns några statsspecifika undantag som kan gälla. Till exempel i New York, Uppskjuten ersättning som kvalificerar som livränta är inte föremål för personlig inkomstskatt och kvarhållande 13 Om inget undantag gäller, bör arbetsgivare överväga rätt tidpunkt för avhängande och beloppet av återkallande. Timing och belopp av återkallande. De flesta stater följer inkomstinkomsten Erkännande som används för federal inkomstskatt Detta är främst för att de flesta stater börjar med federala adjus Ted bruttoinkomst vid bestämning av en anställds s inkomstskatter 14 Många stater antar också den federala definitionen av löner för syftet med statlig inkomstskatt återhållsamhet och kräver källkod baserat på samma löneperiod som används för federal inkomstskatt 15. Således, i de flesta stater, Förvaring av statliga personliga inkomstskatter krävs när den uppskjutna ersättningen är korrekt inkluderad i skattebetalarens s federala justerade bruttoinkomst. Vanligtvis är det när den uppskjutna kompensationen betalas, dvs aktierna distribueras till arbetstagaren. Det finns dock vissa undantag. Till exempel i Pennsylvania kan det vara nödvändigt att behålla uppskjuten inkomst, dvs när bidraget görs till planen enligt en konstruktiv kvittoteknik 16 Som nämnts ovan tillhandahåller vissa stater säker hamnbestämmelser, baserade antingen på ett tröskel antal dagar som en anställd är närvarande I en stat eller i dollarbelopp, som avlöser arbetsgivaren av källskyddsförpliktelser tills tröskeln är tri Ggered 17 Flera stater har också ömsesidiga avtal som undantar en arbetsgivare från källskatt på en utomstående anställd som arbetar i det landet om arbetstagarens hemstat har ett ömsesidigt avtal med staten som arbetstagaren arbetar i och att staten utesluter en liknande arbetsgivare Från ett förvaringsbehov 18. Mängden uppskjuten inkomst som är föremål för statligt innehav i allmänhet kommer att överensstämma med det belopp som ingår i federal bruttoinkomst. Den del av det belopp som kommer att bli föremål för personlig inkomstskatt och därmed källskatt beror på huruvida Arbetstagaren är bosatt och där arbetstagaren tjänade inkomststaterna, beskattar generellt boende på alla erhållna inkomster oavsett inkomstkälla, dvs där intäkterna är upptagna. 19 Allmänna regler är alltså att innehav krävs av alla invånare Arbetstagarens ersättningsinkomst Om den uppehållande arbetstagaren utför tjänster delvis i hemlandet och delvis inom en annan Staten, uppehållstillståndet ger generellt en kredit för skatter som betalats till källstaten och avstående krävs endast i den utsträckning att den hemvistliga statens skattskyldighet är större än den skatt som har bibehållits för källstaten. Beskattning och hushållning för utlänningar är mer komplicerade De flesta stater beskattar utomstående personer endast på inkomst som härrör från källor i staten källinkomst 20 Med avseende på löner är utredningen huruvida intäkten är hänförlig till tjänster som utförs i staten I de flesta stater, Den del av ersättningen som kan hänföras till tjänster som utförs i staten bestäms utifrån förhållandet mellan arbetade dagar i källtillståndet och de totala dagarna som arbetats under den aktuella perioden. 21 Det är klart att stater varierar för att bestämma hur en dag ska beräknas och Omfattningen av den ersättningsbara perioden, särskilt när aktieoptioner är inblandade 22. I allmänhet finns det två typer av optionsprogram Lagstadgade och icke-statutära från ett federalt skatteperspektiv. Lagstadgade optionsoptioner inkluderar incitamentoptioner 23 Medarbetare som erhåller lagstadgade optionsoptioner inser inte inkomster när de ges option eller när de utnyttjar alternativet i stället kan anställda skjuta upp skatt tills de säljer eller byter ut Lager 24 Icke-statuterade optioner får inte samma gynnsamma tidpunkt och karaktär av inkomstbehandlingen som lagstadgade optioner men anställda som får dessa optioner kan kunna skjuta upp skatt enligt IRC avsnitt 83. Allmänt erkänner en anställd vinst vid beviljande av De icke-statuterade aktieoptionerna om optionerna har ett lätt uppskattat verkligt marknadsvärde 25 Mer allmänt redovisar anställda ordinarie inkomster vid utnyttjandet av optionsoptionerna, mätt med det överskridande av det marknadsmässiga marknadsvärdet av de tilldelade aktierna över optionsräntan 26 Därefter , Den uppskattning som gjorts på försäljningen av beståndet behandlas som vinst som härrör från försäljningen Av aktieinvesteringsinkomsten och är vanligtvis ingen oro för arbetsgivaren 27 De flesta staternas regler följer dessa federala principer men komplexitet uppstår om hur man bestämmer rätt inkomstbelopp som ska tilldelas ett visst tillstånd när skattebetalaren är utomstående och Har utfört tjänster i flera stater under de aktuella åren. Skillnaden mellan statliga tilldelningsformler. Det borde inte vara överraskande att stater har antagit olika motstridiga metoder för att fastställa den beskattningsbara delen av optionsoptionsinkomsten. För jämförelseskäl, låt oss fokusera på icke-statuterade aktieoptioner med Inget lätt uppskattat rättvist marknadsvärde. New York State och City I New York State kommer intäkter från dessa alternativ att fördelas utifrån var arbetstagaren arbetade under perioden mellan bidragsdatum och västdatum 28 Till exempel om en anställd har 200 New York arbetsdagar av totalt 400 arbetsdagar från datum för beviljande till datum för väst, kommer New York att beskatta 50 av optionsinkomsten före 2007, New York anställde ett datum för beviljande till datum för tillvägagångssätt för tilldelning av tillvägagångssätt, men ett sådant tillvägagångssätt avslogs när New York offentliggjorde sitt nuvarande regelverk, främst för att tillvägagångssättet utmanades och avvisades av New York s Skatteappelsdomstol i In St Stuckless 29 Eftersom utlänningar inte längre är föremål för en inkomstskatt i New York, finns det för närvarande inte någon inkomstskatt i New York City eller förvaringsskyldighet avseende uppskjuten ersättning eller regelbunden löneinkomst. Aria och Kalifornien Flera stater fortsätter att anställa New York s tidigare datum för Bevilja utövande tillvägagångssätt, till exempel Arizona och Kalifornien 30 Om vi ​​går tillbaka till vårt tidigare exempel och samma anställd arbetar 200 dagar i New York av totalt 1 000 dagar mellan bidrag och motion, skulle Arizona och Kalifornien betrakta endast 20 av Inkomster som New York hämtas mot 50 i New York s regler. Felmatchningen påverkar också en anställds förmåga att erhålla en kredit för skatter som betalas till andra jurisdiktioner , Eftersom de flesta stater tillämpar sina egna källregler när de beräknar beloppet för den tillåtna krediten. I vårt exempel kan 30 av arbetstagarens inkomster vara föremål för dubbelbeskattning. Georgien En betydande förändring har nyligen inträffat i Georgien. Den 1 januari 2011 Georgiens lag föreskriver det, liksom andra typer av ersättning. Intäkterna från utövandet av aktieoptioner som erhållits av en icke-bosatt i Georgien, som bedriver arbete, handel, affärsverksamhet, yrkesverksamhet eller annan verksamhet för ekonomisk vinst eller vinst i en Föregående år inom Georgien och vars intäkter överstiger det lägsta av fem procent av intäkterna som erhållits från samtliga platser under beskattningsåret eller 5 000, skall beskattas 31. För icke-statuterade optioner utan något lätt uppskattat verkligt marknadsvärde, är inkomstbeloppet Ingår i Georgien beskattningsbar inkomst beräknas baserat på förhållandet mellan dagar som arbetat i Georgien för arbetsgivaren från bidragsdatum till västdatum den 1 januari 2011 eller senare till tota L antal dagar som arbetat för arbetsgivaren under tiden från beviljandedatum till västdatum 32 Således använder Georgien, som New York, ett datum för beviljande till datum för vägtilldelningsmetod. Men anställda i Georgien får effektivt ett pass för den Dagar som arbetade i Georgien före den nya lagens verkningsdatum, eftersom sådana dagar inte ingår i fördelningsformelens täljare, men ingår i nämnaren av fördelningsformeln och därigenom utspädes det antal aktieoptionsinkomster som kan fördelas till Staten 33. Idaho I ett annat stat som använder datumet för beviljande till datum för västlig tillvägagångssätt, föreskrivs i statens föreskrifter att beviljandet av aktieoptioner ska antas vara avsett som ersättning för framtida tjänster och den part som påstås annars ska bära Bördan att bevisa att aktieoptionerna var avsedda för tjänster som gjordes före datumet för tilldelning 34.Ohio I Ohio är tilldelningen baserad på Ohio-relaterad uppskattning 35 För ändamål o F som bestämmer den Ohio-relaterade uppskattningen, kommer den icke-residenten att betrakta som Ohio-intäkter värdet av den outnyttjade aktieoptionen vid den tidpunkt som personen lämnade Ohio minus värdet av den outnyttjade aktieoptionen vid den tidpunkt då individen fick optionen 36. Som kan vara Sett finns det många alternativ för att tilldela aktieoptionsinkomst till ett statligt samband. I motsats till dessa regler är staterna källskattebestämmelser som i allmänhet föreskriver att en arbetsgivare är skyldig att hålla tillbaka ett belopp som väsentligen motsvarar det belopp som ska betalas. En arbetsgivare att hålla tillbaka till 100 av den uppskjutna ersättningsinkomsten om inte. 1 anställaren lämnar ett formulär IT-2104 1 för den uppskjutna ersättningen som återspeglar den korrekta fördelningen av inkomsten 2 arbetsgivaren har ett formulär IT-2104 1 på fil för en anställd för innevarande år, arbetstagaren utför fortfarande tjänster i New York Och den uppskjutna kompensationen är mindre än 1 000 000 för löneperioden, i vilket fall arbetsgivaren kan hålla sig på grund av formuläret IT-2104 1 på fil för det aktuella året 3 är arbetstagaren inte längre anställd av arbetsgivaren eller utför inte längre tjänster I New York och den uppskjutna kompensationen är mindre än 1 000 000 för löneperioden, i vilket fall arbetsgivaren kan hålla sig utifrån den sista formuläret IT-2104 1 på fil för arbetstagaren eller 4 har arbetsgivaren tillräckliga register för att fastställa en korrekt fördelning av Uppskjuten kompensationsinkomst till New York 37 Vad är adekvata dokument? Antecknar tillräckligt för att arbetsgivaren ska kunna fastställa hur stor andel av tjänster som utförs i en stat för alla år då den uppskjutna ersättningen Arbetsinkomst är uppbörd. En arbetsgivare bär byrån att hålla reda på den fysiska platsen för sin mobila arbetskraft s affärsverksamhet och upprätthålla journaler som speglar denna information i många år. Arbetsgivare bör överväga att implementera källsystem som interagerar med kostnadsrapporteringssystem. Arbetsgivare bör också ta Åtgärder för att erhålla och behålla statsspecifika former från sina anställda för att fastställa rätt fördelningsgrad och bostadsort, t. ex. New York IT-2104 1 och Massachusetts Form M-4P. En arbetsgivare kan också vilja påminna sina anställda om att behålla sin egen personliga Dagböcker, kostnadsrapporter och andra dokument som är nödvändiga för att dokumentera deras arbetsdagar. Arbetstagarna bör granska och revidera sina rutiner för att ta fram statliga specifika fördelningsperioder för att bestämma den korrekta mängden innehav och genomföra interna mekanismer för att spåra och behålla information om deras anställdas affärsverksamhet t. ex. Fysisk plats där tjänsterna är Utförda inklusive specifika former som krävs av staterna Belopp som beräknas enligt en stat s regler kan inte i tillräcklig utsträckning tillgodose en arbetsgivares skattesatser i andra stater Enligt vår erfarenhet är sanktionerna mindre benägna att tillämpa när en arbetsgivare har gjort en trovärdig insats för att följa Med statens innehavsskatteregler. Vill jag få ett uttalande som visar mig vilka skatter som hölls efter utbetalningen. Ja Vi bestämmer fortfarande det mest effektiva sättet att få denna information till dig och kommer att meddela dig så snart beslutet har fattats Görs så att du har den information du behöver för att förstå din betalning. Viktig information om anbudsförfarandet. Denna FAQ är varken ett erbjudande att köpa eller en uppmaning till ett erbjudande att sälja värdepapper. Anbudet görs i enlighet med ett anbudsformulär På Schema TO, som innehåller ett erbjudande att köpa, en form av brev av sändnings - och relaterade anbudsförfrågningshandlingar, arkiverad av NCR Corporation med Securities and Ex Ändra kommissionen sekretariatet den 25 juli 2011 Bolaget lämnade in en anmälan om rekommendation om planering 14D-9 avseende anbudsförfarandet med SEC den 25 juli 2011 Dessa dokument, som ändrat från tid till annan, innehåller viktig information om anbudet Erbjudande och aktieägare i bolaget uppmanas att läsa dem noggrant innan något beslut fattas med avseende på anbudsförfarandet. Anbudsförbudsmaterialen är tillgängliga utan kostnad på SEC: s webbplats på En kopia av anbudsförbudsmaterialen är kostnadsfria Till alla aktieägare i bolaget vid eller genom att kontakta Radiant Systems, Inc på 3925 Brookside Parkway, Alpharetta, Georgia 30022, Attn Investor Relations Director, 770 576-6000.Statement om försiktighetsfaktorer. Med undantag för den historiska informationen som presenteras här är frågor som diskuteras här Kan utgöra framåtblickande uttalanden som är föremål för vissa risker och osäkerhetsfaktorer som kan medföra att verkliga resultat skiljer sig väsentligt från framtiden Resultat, prestationer eller prestationer som uttrycks eller underförstås av sådana uttalanden Uttalanden som inte är historiska fakta, inklusive uttalanden föregås av, följt av eller som innehåller orden framtida förutse potentiella tro eller liknande uttalanden är framåtblickande uttalanden Risker och osäkerhetsfaktorer innefattar osäkerhet om att Tidpunkten för anbudsinbjudandet och fusions osäkerheten om hur många av de Radiantaktieägare som kommer att erbjuda sina aktier i erbjudandet riskerar att konkurrerande erbjudanden ges möjligheten att olika stängningsvillkor för transaktionen inte kan uppfyllas eller upphävas, inklusive det En statlig enhet kan förbjuda, fördröja eller vägra att bevilja godkännande för att transaktionen fullbordas. Effekterna av avbrott från transaktionen gör det svårare att upprätthålla relationer med anställda, kunder, affärspartners eller statliga enheter samt risker som är detaljerade från tid till Tid i Radiant s offentliggörande arkivering med t Han SEC, inklusive sin årsrapport om Form 10-K för räkenskapsåret som slutade den 31 december 2010, efterföljande kvartalsvisa ansökningar på formulär 10-Q och anbudsinfordran som ska lämnas in i samband med anbudsinfordran. Uppgifterna i denna är som Den 2 augusti 2011 Radiant avstår från avsikt eller skyldighet att uppdatera framtida uttalanden som en följd av utvecklingen som uppstår efter inlämningen av denna information eller på annat sätt, förutom vad som uttryckligen krävs enligt lag Kopior av Radiant s public disclosure är tillgängliga från dess Investor Relations Department.

No comments:

Post a Comment